Agraïments Botifarrada
Benvolguts i benvolgudes,
El passat 8 de maig vam realitzar la 5ena edició de la Botifarrada PopuL’Har Solidària del barri del Centre i Sant Josep al Parc de la Remunta. Iniciativa que hem portat a terme amb la voluntat de crear un projecte de barri, d’implicació de la ciutadania i de participació en família. Enguany ha conclòs amb la col·laboració de 5 entitats i comerços, dirigents (famílies, monitors/es, col·laboradors), 300 comensals, més de 200 participants durant la jornada i 1.040,28€ de benefici pel projecte solidari.
L’èxit de la campanya i de la jornada, no hagués estat possible sense l’esforç, el suport i la dedicació de les associacions, col·laboradors, empreses i estaments públics. Tots els beneficis el destinarem al Projecte d’Infants amb necessitats educatives especials per a garantir la seva participació i integració a les activitats de lleure en els programes diaris i períodes de vacances. Continuem recaptant fons mitjançant la plataforma de micromecenatge Teaming: https://www.teaming.net/c-e-xixell
És per això que des del CENTRE D’ESPLAI XIXELL, agraïm molt sincerament la vostra col·laboració i participació en el desenvolupament de la Botifarrada 2022 i esperem comptar amb vosaltres a la propera edició.
Moltes gràcies pel vostre recolzament.
Atentament,
L’equip de l’Esplai Xixell
L’Hospitalet de Llobregat, 1 de juny de 2022.
